سرپرست سازمان تامین اجتماعی گفت: کد دستوری #۸*۱۴۲* از سوی این سازمان برای بیمه شدگان و مستمریبگیرانی که در خصوص "بسته حمایتی" دولت سئوال دارند، اختصاص یافت.
پیگیری چرایی عدم واریز "بسته حمایتی"
شناسه خبر: 7114 سرویس: اجتماعی
محمدحسن زدا درباره نحوه پیگیری مشمولان دریافت "بسته حمایتی" نقدی که مبالغ این بسته به حساب آنها واریز نشده است، اظهار کرد: این افراد میتوانند کد دستوری #8*142* را شمارهگیری و کد ملی سرپرست خانوار را وارد کنند تا پاسخ برای آنها ارسال شود که آیا مشمول دریافت این کمک هستند یا خیر.
وی با بیان اینکه در روزهای گذشته مرکز ارتباطات مردمی سازمان تامین اجتماعی (1420) تماسهای فراوانی در این خصوص را پاسخ داده است، تصریح کرد: کد دستوری مذکور برای پاسخگویی بهتر و بیشتر مخاطبان تعریف شده است.
زدا با اشاره به ارائه بسته کمک دولت به بیمهشدگان و مستمریبگیران سازمان تامین اجتماعی متذکر شد: به 6 میلیون و 150 هزار نفر از بیمهشدگان و 2 میلیون و 600 میلیون نفر مستمریبگیر این سازمان که شرایط دریافت این کمک را داشتهاند، بسته حمایتی پرداخت شده است.